ZEOS

Сайт створено:  02.07.2011, 07:39
Ваша IP:  100.25.43.188
Сьогодні:  13.11.2019  15:15

Персональний сайт вчителя інформатики м.Кагарлик, Київської обл.

Програмні комплекси та програми власної розробки автора сайту.

Мапа сайту Контакти Головна

Меню сайту


Популярне

{topnews}

Архів новин

Барвиста погода

Натисніть на картинку для збільшення/зменшення

Український пошук

Календар новин

Вік сайту




Сайт створено
02.07.2011, 07:39

Реклама

Реклама

Авторизация

Календар

«  Листопад 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Моє опитування

Оцініть мій сайт


Лічильники

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


МЕНЕ ВІДВІДАЛИ

Популярные тэги

{tags}

Реклама

Реклама

Реклама

Реклама
Вчитель року 2014. Системотехнічний та варіативний аналіз.


ВЧИТЕЛЬ РОКУ 2014
СИСТЕМОТЕХНІЧНИЙ ТА ВАРІАТИВНИЙ АНАЛІЗ

У даній роботі в якості об'єкта проектування виступає програмно-апаратний комплекс тестування знань зроздільними правами доступу. Нижче будутьрозглянуті основні принципи системного підходу стосовно до об'єкта проектування.

3.1 Принцип кінцевої мети
Кінцевою метою об'єкту проектування є надання навчальному закладу програмно-апаратного комплексу тестування знань і можливість за допомогою нього перевіряти точно і оперативно знання студентів і учнів, при цьому система повинна бути абстрагована від змісту, рівня складності, тематики, типу і предметної спрямованості окремих тестових завдань і здатними працювати в локальній мережі або через мережу Internet.

Натисніть на картинку для збільшення/зменшення

3.2 Принцип єдності і зв'язності

Мал. 3.2-«зовнішній» погляд на комплекс

На малюнку 3.2 показано загальне уявлення проектованого комплексу як єдиного цілого.
Натисніть на картинку для збільшення/зменшення

3.3 Принцип модульної побудови

Мал. 3.3. Проектований комплекс.

На малюнку 3.3 проектований комплекс представлений у вигляді сукупності модулів, що реалізують основні елементи комплексу.
Натисніть на картинку для збільшення/зменшення

3.4 Принцип ієрархії

Мал.3.4 – Ієрархія по функціональному принципу розділення.

На малюнку 3.4 представлена проектована система у вигляді ієрархії за функціональним за принципом поділу

3.5 Принцип функціональності
Нижче наведено короткий опис елементів системи, визначених у пункті 3.2 - Введення даних користувачем системи:
Інформація про користувача, яка необхідна для подальшої роботи в тестуючому комплексі - прізвище, ім'я, предмет, клас, варіант тесту. За цією інформацією буде проводитися аналіз виявлення результату.
- Визначення методу тестування по введених даних (занесення користувача в потрібну категорію тестування):
Для того щоб провести тестування потрібним тестом, потрібно визначити, користувача в системі та призначити йому унікальний ідентифікатор який залишиться за ним до отримання ним кінцевого результату.
- Визначення параметрів тестування (завантаження потрібних тестів):
Вибір з бази даних потрібного тесту за потрібним сценарієм. Сценарій допускає об'єднання декількох тестів в один на прохання викладача.
- Обробка вихідних даних за необхідним алгоритмом:
Виробляється швидка багатопотокова обробка результатів тестування для паралельної обробки декількох тестуючих учнів в один момент часу.



Що таке прикладна комп'ютерна програма
Прикладне програмне забезпечення (англ. application software) також додаток, прикладне ПЗ, застосовна програма - частина програмного забезпечення, що вимагає безпосередньої взаємодії та забезпечує користувачу вирішення певної задачі. Цим самим поняття прикладного ПО протилежно системного та іншого допоміжного ПЗ (наприклад операційна система), які "тільки" забезпечують можливість виконання роботи, але не приносять безпосередньої користі користувачеві.

Наочним прикладом аналогічного поділу може бути електричний струм: електромережа не приносить прямої користі користувачеві, але й забезпечує роботу електричних пристроїв, надаючи їм електроенергію, в свою чергу користувач використовує ці пристрої для задоволення потреб, тобто отримує користь.

Однак таке чітке розмежування не завжди можливо, особливо у вбудованих системах (наприклад мобільний телефон або кавоварка) де програмне і апаратне забезпечення є єдиним цілим.

Крім того, виробники системного ПО нерідко вбудовують також і додатки, відомим прикладом є ОС Windows, де стандартно вбудовано велику кількість прикладного ПЗ. Ця практика не завжди відповідає вимогам користувачів певної системи.

Є чимало стандартизованого прикладного ПЗ, яке спрямоване на задоволення потреб більш широкого кола. Але значна частина прикладного ПЗ розробляється індивідуально "з нуля" або на основі стандартних програм для вирішення вузьких задач, наприклад: в рамках однієї компанії або галузі.