ZEOS

Сайт створено:  02.07.2011, 07:39
Ваша IP:  100.25.43.188
Сьогодні:  13.11.2019  15:39

Персональний сайт вчителя інформатики м.Кагарлик, Київської обл.

Програмні комплекси та програми власної розробки автора сайту.

Мапа сайту Контакти Головна

Меню сайту


Популярне

{topnews}

Архів новин

Барвиста погода

Натисніть на картинку для збільшення/зменшення

Український пошук

Календар новин

Вік сайту




Сайт створено
02.07.2011, 07:39

Реклама

Реклама

Авторизация

Календар

«  Листопад 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Моє опитування

Оцініть мій сайт


Лічильники

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


МЕНЕ ВІДВІДАЛИ

Популярные тэги

{tags}

Реклама

Реклама

Реклама

Реклама
Вчитель року 2014. Огляд літературних джерел.
     
 
 


ВЧИТЕЛЬ РОКУ 2014
ОГЛЯД ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ

Останнім часом популярним методом безперервного та інтенсивного контролю знань є тестування. Тести дозволяють у найкоротший строк перевірити знання великих груп учнів, виявити прогалини при викладанні навчального матеріалу і т.п. Досвід показує, що і самі учні воліють тестування, іншим методам контролю знань, вважаючи його найбільш об'єктивним.

Застосування інформаційних технологій для оцінювання якості навчання дає цілий ряд переваг перед проведенням звичайного контролю. Перш за все, це можливість організації централізованого контролю, що забезпезпечує охоплення всього контингенту учнів. Далі, компьютеризація дозволяє зробити контроль більш об'єктивним, не залежним від суб'єктивності викладача.

З підсистемою створення тестів працює безпосередньо або педагог, або оператор, який вводить інформацію, надану педагогом. Щоб уникнути можливих помилок, з метою спрощення підготовки матеріалів у таких підсистемах зазвичай використовуються шаблонні форми - для внесення тексту питання або завдання, варіантів відповіді, правильної відповіді і т.д. У підсумку дана підсистема формує базу даних, що служить основою для проведення тестування. Учню, що працює з підсистемою проведення тестування, може бути запропонований індивідуально підібраний набір питань і алгоритм їх пред'явлення. За результатами тестування за допомогою підсистеми моніторингу буде сформована база даних, що забезпечує необхідною інформацією педагога, учнів та адміністрацію навчального закладу.

До достоїнств тестування слід віднести:
- велика об'єктивність і, як наслідок, більш позитивне стимулююче впливання на пізнавальну діяльність учня;
- виключається вплив негативного впливу на результати тестування таких факторів як настрій, рівень кваліфікації і характеристики конкретного викладача;
- орієнтованість на сучасні технічні засоби на використання в середовищі комп'ютерних (автоматизованих) навчальних систем;
- універсальність, охоплення всіх стадій процесу навчання.

Відзначимо інші достоїнства. Тестування багатофункціональне. Воно дозволяє швидше зрозуміти, як далі працювати з даними учнями, а також допомагає вчителю скорегувати курс.

У підсумку слід зауважити, що використання тестування учнів допоможе об'єктивно провести атестацію навчальгого закладу, яка проводиться з метою встановлення відповідності змісту, рівня і якості підготовки учнів вимогам державних освітніх стандартів. Систематичне проведення контрольних заходів за допомогою складених на вищому рівні інструментів контролю дозволяє навчальнимзакладам формувати висококласних фахівців у різних галузях знань, готових застосовувати накопичений багаж знань у будь-яку хвилину.

Саме в таких фахівцях і в даний час, і в майбутньому потребує наша країна, щоб з їх допомогою провести швидке оздоровлення економіки.

Одним з недоліків тестового методу контролю знань учнів є те, що створення тестів, їхня уніфікація й аналіз - це велика кропітка робота.

Щоб довести тест до повної готовності до застосування необхідно кілька років збирати статистичні дані, хоча б з потоком учнів 100-120 чоловік.
Можливе виникнення і інших труднощів. Досить часто зустрічається значний суб'єктивізм у формуванні змісту самих тестів, у доборі і формулюванні тестових питань, багато чого також залежить від конкретної тестової системи, від того, скільки часу відводиться на контроль знань, від структури включених в тестове завдання питань і т.д.

Але не дивлячись на зазначені недоліки тестування, як методу педагогічного контролю, його позитивні якості багато в чому говорять про доцільність використання такої технології в навчальних закладах.

В даний час бази даних знаходять широке застосування практично в будь-яких информаційних системах, починаючи з найпростішого аматорського сайту і закінчуючи корпоративними базами даних. Для організації інтерфейсу між кінцевими користувачами (клієнтськими програмами) і базами даних, а також адміністрування баз даних використовується певний клас програмного забезпечення, названий серверами баз даних. MySQL -багатокористувацький, багато потоковий SQL-сервер баз даних, розроблений компанією MySQL AB. До достоїнств цього сервера слід віднести високу продуктивність, стійкість до помилок і простоту у використанні, а також невисоку вартість.



 
     

Що таке прикладна комп'ютерна програма
Прикладне програмне забезпечення (англ. application software) також додаток, прикладне ПЗ, застосовна програма - частина програмного забезпечення, що вимагає безпосередньої взаємодії та забезпечує користувачу вирішення певної задачі. Цим самим поняття прикладного ПО протилежно системного та іншого допоміжного ПЗ (наприклад операційна система), які "тільки" забезпечують можливість виконання роботи, але не приносять безпосередньої користі користувачеві.

Наочним прикладом аналогічного поділу може бути електричний струм: електромережа не приносить прямої користі користувачеві, але й забезпечує роботу електричних пристроїв, надаючи їм електроенергію, в свою чергу користувач використовує ці пристрої для задоволення потреб, тобто отримує користь.

Однак таке чітке розмежування не завжди можливо, особливо у вбудованих системах (наприклад мобільний телефон або кавоварка) де програмне і апаратне забезпечення є єдиним цілим.

Крім того, виробники системного ПО нерідко вбудовують також і додатки, відомим прикладом є ОС Windows, де стандартно вбудовано велику кількість прикладного ПЗ. Ця практика не завжди відповідає вимогам користувачів певної системи.

Є чимало стандартизованого прикладного ПЗ, яке спрямоване на задоволення потреб більш широкого кола. Але значна частина прикладного ПЗ розробляється індивідуально "з нуля" або на основі стандартних програм для вирішення вузьких задач, наприклад: в рамках однієї компанії або галузі.